Podrška

Ovde možete dobiti odgovore na Vaša pitanja.

Ukoliko nismo predvideli Vaše pitanje, možete ga postaviti putem e-mail poruke na podrska@opuz.rs, i mi ćemo Vam odgovoriti u najkraćemo mogućem roku, a najkasnije u roku od 24 sata.

Takođe nas možete kontaktirati i putem ONLINE chata klikom na plavu ikonicu koja se nalazi u donjem desnom uglu Vašeg ekrana kada ste na našem sajtu.

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA: 

1. Zaboravio/la sam svoju lozinku?

1. Nakon ulaska na sajt www.opuz.rs u delu za prijavu nalazi se tekstualni link Zaboravili ste lozinku?
2. Otvoriće Vam se nova strana gde je potrebno da upišete e-mail adresu koju ste naveli prilikom registracije i kliknite na dugme Reset.
3. Na upisanu e-mail adresu će Vam stići poruka sa uputstvom za resetovanje (promenu) lozinke. Potrebno je da kliknete na tekstulani link Password Reset.
4. Na sledećoj strani upišite Vasu novu lozinku dva puta (ista lozinka u oba polja) i kliknite na dugme Reset.
5. Na Vašu e-mail adresu će stići potvrda da ste uspešno pormenili lozinku i kako ona glasi.

Sada se možete prijaviti na sajt OPUZ-a i započeti rešavanje testova.

 

2. Ne mogu da pristupim rešavanju testova, a od Vas sam dobio/la poruku da mi je članstvo aktivirano?

1. Prilikom registracije niste obeležili polje Želim da postanem član OPUZ-a. 
2. Propust možete ispraviti prilikom naredne prijave na sajt klikom na zeleno dugme Postani član.

Nakon toga Vaše članstvo je aktivirano i možete započeti rešavanje testova.

 

3. Imate problem sa otvaranjem sajta OPUZ ili Vam se pojavljuje greška (error)?

1. Verovatno imate problem sa Vašim pregledačem.
2. Obrišite keš i kolačiće (cache i cookies).
3. Pokušajte ponovo.


4. Položio/la sam testove i dobio/la potvrdu, ali bodovi nisu upisani u komori?

1. Spisak članova koji su položili testove prosleđujemo Republičkoj komori do 15-tog u mesecu za predhodni mesec.
2. Mi nemamo informaciju kada komore upisuju bodove.